فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

 تمام ادیان جهان، بزرگی و کرامت امیرالمؤمنین را قبول دارند

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: در عظمت و بزرگی حضرت علی (ع) هیچ شکی نیست و غیر از شیعه و اهل‌سنت، در همه پیروان ادیان الهی بر این مسئله اتفاق‌نظر دارند.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۶۱
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع کارکنان پایور این منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) با اشاره به اینکه تمام ادیان جهان، بزرگی و کرامت امیرالمؤمنین را قبول دارند اظهار کرد: در عظمت و بزرگی حضرت علی (ع) هیچ شکی نیست و غیر از شیعه و اهل‌سنت، در همه پیروان ادیان الهی بر این مسئله اتفاق‌نظر دارند که ایشان دارای برترین خصوصیات اخلاقی، دینی و انسانی هستند.

وی افزود: امیرالمؤمنین الگوی تمامی مسلمین است و ما باید بااخلاق علی‌وار فرزندانمان را تربیت‌کرده و ایشان را الگویی تمام‌عیار برای خود و خانواده قرار دهیم که در واقع اخلاق و رفتار حضرت علی (ع)، مکتب انسان‌ساز است.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به برخی از فضایل و مناقب مولای متقیان حضرت علی (ع) اعلام کرد: حضرت علی (ع) به‌عنوان بهترین الگو برای جامعه بشری یک نمونه کامل از کمال انسانی هستند که هیچ‌گاه از خط اسلام عبور نکرده و همواره در مسیر تعالی قدم برداشته‌اند.

 معصومی بیان کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) بهترین سرمشق برای مردان جامعه ما هستند، چرا که تمامی خصوصیات خوب بشری در ایشان جمع بوده و هر روز از زندگی پر برکتشان درسی بزرگ برای افرادی است که می‌خواهند در زندگی قدم در راه اسلام و انسانیت بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه حضرت علی (ع) نمونه کاملی از یک مسلمان واقعی بود، اذعان داشت: امیرالمؤمنین (ع) در جنگ‌ها همچون شیری خشمگین با کفار جهاد کرده و در شب‌های تار کوفه همچون پدری مهربان به یتیمان رسیدگی می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار